środa, 17 września 2014

Mix sałatek wg Plus size By Paula Perez

Cześć ten post kieruję do i dla osób które chcą tak jak ja czuć się lekko, zdrowo i dobrze we własnym ciele.

 Podstawa to uśmiech na twarzy i możliwość dopięcia się w ulubione spodnie lub sukienkę ;) Jeżeli prowadzicie aktywny tryb dnia pamiętajcie że wasze dania muszą być nie co większe i bardziej urozmaicone, jeżeli zaś macie pracę siedzącą i mniej ruchu za dnia, porcje muszą być skromniejsze.
Ja jadam wg własnych potrzeb staram się nie przekraczać dziennej dawki 1600-2000 tys calorii.
Ale pamiętajcie każda z nas ma inne potrzeby i jedynie mogę wam zaproponować to co ja jadam na codzień, zazwyczaj są to śniadania w pośpiechu przed pracą około 7.00-7.30 póżniej biegnę na gimnastykę, więc aby nie obciążyć żołądka i mieć wystarczająco dużo energii proponuje lekkie i małe porcje.
--> to przykładowe posiłki na moje ŚNIADANKO :)



Bułka pełnoziarnista posmarowana masłem z szynką wędzoną i serem żółtym fit do tego kiełki .
W miseczce 1 średni pomidor ze szczypiorkiem.

Serek wiejski 100 gram + 1 duży pomidor

Owsianka z orzechami zalana wodą + kilka świeżych truskawek.



Musli zborzowe z jogurtem naturalnym 100g i świeżymi owocami tu mandarynka i pół kiwi.

Sałatka z owoców ( truskawki, banany , borówki ,pomarańcza ) +serek waniliowy 150g.
Po takim śniadaniu masz silę na kolejne kilka godzin, w między czasie fajnie abyście dużo piły!
Jeżeli nie lubicie wody polecam białą lub zieloną herbatę z łyżeczką miodu dla smaku.
Kolejnym posiłkiem który jadam po śniadaniu koło godziny 12.00-12.30 są SAŁATKI

sałatka z avocado:
1 pomidor, mała cebula, rucola , pół dojrzałego avocado, kromka pieczywa pełno ziarnistego.
Przyprawy- ocet balsamiczny, pieprz, gałka muszkatołowa.









Po takim posiłku śmiało można do godziny 16.00- 17.00 bez burczącego brzucha przetrwać.
Jeżeli lubicie podjadać, nie sięgajcie po słodycze, pączki czy kanapki, zastąpcie je np:
chlebkiem ryżowym, jabłkiem lub bananem. Dla tych co mają sałatki za monotonne i wolą coś na ciepło proponuję:


LECZO WARZYWNE
porcja 300g.

Gotowana Fasola z masłem klarowanym 250g.


                                          To moje propocycje śniadań i obiadów dla was 

                                        
                                              dziękuję za uwagę i życzę SMACZNEGO :)

Ps: jeżeli macie jakieś pytania lub uwagi kierujcie je proszę pod tym postem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz